Thursday 12 March 2009

Selamat datang ke laman blog Akuaria

Selamat datang ke laman blog Akuaria. Laman yang membincangkan mengenai hobi membela ikan didalam akuarium. Tak kiralah samaada kecil, besar, jangka pendek atau panjang. Hobi atau komersil. Segala yang anda ingin tahu ada disini.

Anda boleh kemukakan apa jua soalan yang berkaitan dengan topik ikan dan akuarium. Saya akan cuba sebaik mungkin untuk merungkaikan segala persoalan anda. Topik akan dibincangkan menggunakan bahasa yang paling mudah dan ringkas tetapi tidak mengabaikan maklumat penting yang berkaitan.

Saya akan mencurahkan segala yang saya tahu berdasarkan pembacaan dan pengalaman saya. Topik akan diatur sebaik mungkin untuk membantu anda memiliki akuarium yang lengkap, sihat dan yang palin utama menarik. Dalam masa yang sama, anda juga berpeluang memberikan komen dan pendapat untuk menafaat bersama. Yang baik jadikan amalan, yang buruk jadikan sempadan.

2 comments:

  1. salam..sy ni peminat ikan n akuarium...sy br je beli akurium ..then bila sy tinggalkn satu hr,ikan sy sekor dah mati..air pon jd keruh..nape yer?nk kata x de oksigen,sy dah letak.pe masalhnyer yer...

    ReplyDelete